با حضور سرپرست واحد استانی در استانداری خراسان رضوی صورت پذیرفت:
پاسخگویی به مشکلات شهروندان در ارتباط مستقیم و صمیمی با مردم
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خراسان رضوی، به منظور رسیدگی به درخواستهای مردم و افزایش رضایتمندی اجتماعی و بر اساس برنامه زمانبندی مشخص شده، سرپرست واحد استانی به همراه رئیس اداره امور خدمات آموزشی به صورت برخط و مستقیم پاسخگوی مشکلات شهروندان در محل استانداری استان خراسان رضوی بودند.
دکتر سلجوقی ضمن استقبال و اعلام آمادگی دانشگاه جهت همکاری هرچه بیشتر در این طرح، به مشکلات و سوالات پاسخ داده شده اشاره نمود و افزود: شهریه دانشجویان، ساعات تشکیل کلاسهای درسی، حق التدریس و حق الزحمه مدرسان و چگونگی ادامه تحصیل در دانشگاه جامع علمی کاربردی، اهم موضوعات مطرح شده در این ارتباط مستقیم بود.
وی دانشگاه جامع علمی کاربردی را، دانشگاهی پاسخگو معرفی کرد و عنوان داشت: در راستای ارتقای حقوق شهروندی و اجرای دولت الکترونیک و مدیریت زمان و افزایش سرعت پاسخگویی به شکایات، روانسازی امور اداری، ارتقای سطح شفافیت و امکان رهگیری و رصد دقیق شکایات و دریافت گزارش سوء مدیریتها یا موارد نقض حقوق شهروندی، دانشگاه جامع علمی کاربردی اقدام به راه اندازی "سامانه مدیریت درخواستها و رسیدگی به شکایات" به نشانی https://ticket.uast.ac.ir کرده است.
سرپرست واحد استانی افزود: در این سامانه کاربران اعم از دانشجویان، اساتید، کارمندان و ... میتوانند نسبت به ثبت درخواست یا شکایت خود اقدام نمایند.
دکتر سلجوقی پیگیری درخواستها و شکایات به صورت اینترنتی و بدون مراجعه حضوری به دانشگاه را از قابلیتهای این سامانه بر شمرد و گفت: کاربران پس از ثبت درخواست یا شکایت خود در این سامانه، میتوانند درخواستها یا شکایات قبلی خود را پیگیری نموده و از نحوه رسیدگی به این درخواستها مطلع شوند.
وی افزود: با توجه به اینکه این سامانه با سامانه اتوماسیون اداری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مرتبط بوده و قابلیت پیگیری برخط شکایات و گزارشها را دارا می باشد، لذا به منظور رعایت حال مراجعین و همچنین پروتکلهای بهداشتی در شرایط کرونا، پذیرش شکایات و اعلام تخلف و موارد نقض حقوق شهروندی و تخلفات پژوهشی و علمی، صرفاً از طریق سامانه مذکور قابل دریافت و پیگیری خواهد بود.
